آزمون شفاهی دوره تربيت معلم پيش‌دبستانی استان مركزی برگزار شد
حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

گروه خبرنگاران افتخاري : آزمون شفاهی دوره تربيت معلم پيش‌دبستانی شهرستان‌های استان مركزی از ششم تا هشتم اسفندماه، به مدت سه روز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، آزمون شفاهی دوره تربيت معلم پيش‌دبستانی شهرستان‌های استان مركزی از ششم تا هشتم اسفندماه، با حضور استاد حسين همتی، مديرعامل مؤسسه فرهنگی ــ قرآنی بسم‌الله، برگزار شد.

در اين آزمون كه به مدت سه روز به طول انجاميد هر يك از شركت‌كنندگان به ارائه روش تدريس و قصه‌گويی خود پرداختند. همچنين در ابتدای برگزاری هر آزمون استادهمتی توضيحاتی در رابطه با روش آزمون، موارد قابل اهميت و روش‌های تدريس پرداخت.

يادآور می‌شود، در اين آزمون‌ها حدود 300 نفر از 9 شهرستان استان مركزی از جمله ساوه، زرنديه، خنداب، خمين، محلات،شازند، اراك، دليجان و كميجان حضور داشتند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 85299
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->